woensdag 5 oktober 2011

Blokje Grijs

Op mijn blog bij Weblog.nl had ik het thema Blokje Kleur. Een blokje van vier foto's van allerlei dingen, in één bepaalde kleur. Eerst had ik een nog niet erg duidelijk plan om iets met kleur te doen, omdat ik erg van kleur houd. Naar aanleiding van de site van Linda Robertus kwam ik op het idee er een blokje van te maken. Een terugkerend item, alleen niet vastzittend aan een bepaalde tijd, maar gewoon wanneer ik er zin in heb, tijd voor heb en er genoeg foto's van een bepaalde kleur zijn. Ik heb al wat blokjes laten zien op mijn blog bij Weblog.nl. Deze ga ik hier nu niet laten zien, ik ga gewoon verder met een volgend blokje. En dat is Blokje Grijs! Past goed bij het weer dat we nu ineens hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!