woensdag 14 december 2011

Blokje Paars

7 opmerkingen:

  1. Leuk blokje paars!!Ja,zelfs een bekende er tussen...onze leuke kippetjes.Maar dan komt de vraag..wat moet blokje rechts boven toch voorstellen?? Zijn het flessen..zijn het kruiken...ik weet het niet.Het is trouwens wel erg leuk.

    Groetjes mameloe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi paars met gele en rode accenten.
    Leuke (sier)kippetjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Links bovenin, bedoel je denk ik? Het zijn een soort gasflessen, maar of ze ook gevuld zijn met gas weet ik niet. Ze staan buiten bij een bedrijf dat vleeswaren en beroemde rookworst maakt, op het industrieterrein waar ik werk. Ze zijn gekoppeld aan een soort installatie aan de muur, dus het zal ergens naar binnen gaan en voor dienen, maar verder is het mij ook een raadsel. Ik vond ze wel fotogeniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps een foutje....ik bedoelde inderdaad links boven en vind ze ook erg leuk.

    Groetjes mameloe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Paars, mijn lievelingskleur. Ik was ook meteen nieuwsgierig naar die flessen, maar weet nu gelijk het antwoord. Het uiltje rechtsboven is ook wel erg schattig. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!