maandag 19 december 2011

Kerstengelmuis

Vorige week lag er een pakje in de brievenbus, altijd spannend, pakjes! Inhoud: twee prachtige kerstengelmuizen, van MamaMuis! Marian, heel erg bedankt!! Eén is er voor mijn moeder en de ander hangt op een mooi plekje in de “huiskamer in kerstsfeer”. Binnenkort krijg ik nog een nieuwe muisbewoner, maar daar later meer over.

MamaMuis maakt dit jaar 365 muizen van alle mogelijke materialen. Haar muizencreaties zijn te bewonderen op haar blog 365 muizen. Helaas is het jaar bijna om, dat wordt wel even afkicken, vrees ik. Ik, en menig ander met mij, heb echt genoten van een jaar lang prachtige, eigenzinnige, hilarische, bijzondere en soms angstaanjagende, maar altijd unieke muizen. Mamamuis, bedankt daarvoor!!

3 opmerkingen:

  1. Wat is het een schatje..die kerstengelmuis,dat maakt je kerstsfeer helemaal compleet.Ik kreeg er één cadeau van Simone.. ja,ja,ook voor de kerst en ik ben er SUPER blij mee.Ben zelf helemaal verliefd op engeltjes..dus mijn kerst kan niet meer stuk met mijn nieuwe metgezel.
    Ik zal net als jij mamamuis ook erg missen.Ben ook erg benieuwd naar je nieuwe muis bewoner.
    Nog een fijne week en groetjes mameloe,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé wat lief! Dank je wel kipje!(en Mameloe)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze leuk!
    Ik heb even op het blog gekeken en de muizen die ik zag, zien er hartstikke leuk uit. Ik hoop dat ik tijd vind om het nog eens verder te bekijken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!