woensdag 4 april 2012

Diverse workshops 3

Keltisch knopen

Geplaatst op 5 april 2010

Afgelopen zaterdagmiddag heb ik, samen met nog een paar meiden van het forum van kralen.com, een workshop Keltisch knopen gedaan. Het lijkt heel eenvoudig, maar dat is het allerminst. Maar dankzij de heel goede uitleg en de duidelijke tekeningen en omschrijving van één van ons, is het iedereen gelukt een leuke bloem en/of armband te maken. Dit is het allereerste knoopwerk.


Daarna ben ik thuis nog aan de slag gegaan om het nog beter onder de knie te krijgen en heb ik deze armband gemaakt. Ik wilde eerst in het midden een knoopje doen, maar dat zijn een paar kralenkapjes geworden met daarin Miyuki kraaltjes.





Beadwork UFO
Geplaatst 12 November 2010
Vreemde titel, hè! Ik zal het uitleggen. Ik begin een beetje door mijn UFO's (UnFinished Objects) heen te raken en jawel... door ze gewoon eindelijk eens af te maken. Laatst heb ik mijn bloementasprojectje afgerond. En nu ook deze hanger, een cabochon in beadwork, mijn eerste echte beadworkprojectje. 17 oktober 2009 (!!) heb ik samen met een paar meiden van het forum van kralen.com een workshop gedaan om een cabochonhanger in beadwork te maken. Ik was een heel eind op weg, maar het is er gewoon al die tijd niet van gekomen het ook echt af te maken. Dat moest er nu dan maar eens van komen. Dus zo gedacht, zo gedaan! Hier is hij dan!


2 opmerkingen:

  1. Mooi die Keltisch geknoopte sieraden. Ik had geen idee dat daar ook workshops in worden gegeven.
    Je kralenketting vind ik ook erg mooi geworden.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!