maandag 16 april 2012

Kiek op ‘t Wiekend 13


Afgelopen weekend...

..was heel kleurrijk. Welke kleur geel zal het worden? Barbafoutje snapt er niets van. Geel... hm... Oranje, dat is pas mooi! Ja, is ook mooi ;)

... bracht ik spullen naar de kringloop, maar nam er ook weer wat mee vandaan. Mooi oranje, echt KNAL oranje!

... breidde ik zo mijn verzameling kleurrijke houten poppetjes uit.

... kocht ik kleurrijke ranonkels (staan in mijn top 5 van meest favoriete bloemen).

... kon ik er geen genoeg van krijgen, dus maakte ik er nogal wat foto’s van.



... was er ook in het bos geen ontkomen aan kleur. Weer geel!

Fijne week!

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ranonkels! Staan ook op m'n favorieten lijsstje denk ik... net als tulpen en anemonen. Waren de kleurstalen bedoeld om iets te gaan schilderen? Een muur, kastje of zo? Geel maakt wel blij.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik wil eigenlijk wel iets gaan schilderen in het geel, of dat ook gaat gebeuren... Zo ja, dan laat ik het zeker zien :)

      Verwijderen
  2. Fleurige kleuren voor een fris weekend.
    Leuk dat je die houten poppetjes verzamelt, mooie exemplaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat vrolijk en helder, al dat geel! Eigenijk gek, dat ik zelf helemaal geen affiniteit heb met de kleur geel... Bijzonder om toch te ervaren dat ik van dit logje toch heeel vrolijk word!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vaas heb je op de kop getikt..en het poppetje vind ik ook erg leuk!
    Ik verbaas me ook altijd over die mooie kleuren van de ranonkels..helaas kan ik ze nooit goed houden,dus hou ik het maar bij tulpen.
    Mooie foto,s van de paddestoelen.
    Een fleurige week..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige bos bloemen hebje daar? Staat dat een beetje lang op de vaas?
    Groetjes Dorith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dus, helaas :( Dus dubbel genieten in korte tijd dan maar ;)

      Verwijderen
  6. Hier word ik heeel erg gelukkig van! Die vaas (!) Super de super. Ranonkels zijn ook mijn lievelingsbloemen! Zooo voorjaar. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb dat ook met ranonkels en anemonen. Zo mooi! Leuke poppetjes ook. Ik ga ook weer eens richting kringloop. En hoe zit dat met barbafoutje? Is die zelfgemaakt? Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, anemonen zijn bij mij ook heel favoriet. Barbafoutje is idd zelf gemaakt. Ze is wel een beetje "Barbapapparig", wat een raar woord, maar net even anders, dus een beetje "fout", vandaar de naam ;)

      Verwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!