zondag 5 april 2015

Fyn, Denemarken 2013 deel 1

Fyn, Denemarken, hier waren we nog nooit geweest, op het erdoor heen sjezen om verder noordwaarts te komen na. Het was al laat in de middag en we moesten nog een camping naar onze zin zien te vinden. Meestal als je richting water gaat, kom je wel een camping tegen... en wat voor één! Onderweg was het al van oh en ah, wat een uitzicht, even stoppen voor een foto, je kent dat wel. Op de camping hadden we werkelijk een magnifiek uitzicht op de Grote Belt en de Grote Beltbrug, Storebæltsbroen in het Deens. En het was ook nog mooi weer en dat bleef het, ha, eindelijk! We boekten eerst voorzichtig voor drie nachten, maar dat werd uiteindelijk een hele week.
Tijdens het maken van dit blogbericht kwam ik erachter dat ik toch wel erg veel wil laten zien... Daarom Fyn in twee delen. In dit deel laat ik de lang geleden beloofde fantastische wolkenluchten zien.

Ik wens iedereen fijne paasdagen!

4 opmerkingen:

  1. Wauw,wat een schitterende foto,s!!!!! ..Denemarken doet niet onder voor de oer hollandse luchten,nou ja,bijna niet.
    Fijne paasdagem,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een strak blauwe lucht is natuurlijk heerlijk, maar die wolkenluchten leveren ook wel erg mooie foto's op. Mooi campingplekje hadden jullie.
    Fijne paaszondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige wolkenfoto's. Heerlijk voor een wolkenfan als ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!