zondag 7 augustus 2016

366 Days Project – Photo a Day Challenge in 2016 - Week 31



Mijn eerste werkweek zit er alweer op... Uuhh, ik had toch al een eerste werkweek gehad?? Jawel, de twee weken waarin ik in mijn 366 foto project een stukje van onze reis door de V.S. liet zien, waren wij ALWEER met vakantie... Ik besef wat voor bofkont ik ben en ben dankbaar voor deze luxe! De eerste week verbleven wij in Bertonge in de Belgische Ardennen, de tweede week waren wij op het Groningse platteland, in Wehe den Hoorn. Beide locaties met het oog op weer een stukje lopen van de GR57, België en het Wad- en Wierdenpad in het Hoogeland. Maar daarnaast natuurlijk ook lekker luieren, lezen, een beetje site seeing en lekker eten buiten de Puck(deur).
Ik heb behoorlijk lopen twijfelen of ik door zou gaan met de fotoreeks van onze reis in de V.S. Maar ik had ook wel weer zin om te proberen elke dag iets te vinden dat de moeite waard was om vast te leggen. Dus deze week weer een “gewone” fotoreeks.
214. Bedrieglijk avondrood...
Eigenlijk zou avondrood mooi weer moeten inluiden,
in dit geval bracht het twee dagen water in de sloot.
215. De ruit ging er treurig van hangen.
Maar van onderaf gefotografeerd en met een beetje Photoshop,
lijkt het nog heel wat.
216. Nog even inkomen... werken, alledaagse beslommeringen,
saai grijs weer... een reservefoto voor vandaag.
217. Onderweg zag ik... hoog springbalsemien.
En ik zag ook...
219. Een kleine verwennerij voor mezelf.


220. En vandaag... een dagje Openluchtmuseum!
Ik wens je een fijne volgende, misschien wel laatste (vakantie) week toe!

4 opmerkingen:

  1. Die keuken heeft een mooie kleur zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's weer en neen hoor... hier nog fijn 2,5 week vakantie voor de boeg! Tja die van het onderwijs hé! (maakikjeietsiepietsiejaloers?) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent en dubbele bofkont... hoe zo??? wel dat je merkt dat je een bofkont bent en je in luxe waant! Mooie foto's !!!!! Prachtig avondrood!!!! Een fan.

    BeantwoordenVerwijderen

Je maakt me blij met een reactie, dank je wel!